Napisz, jak opisywana wartość wpłynęła na Twoje życie, co się zmieniło gdy sam korzystałeś ze wskazanych porad. 2-3 zdania w zupełności wystarczą.
Call To Action – wezwanie do działania
To powinna być obowiązkowa praktyka podczas dawania kontentu.
Powinna to być, a nawet musi być zachęta do aktywności odbiorcy.
Jakiej?
Najbardziej pożądaną jest wzbudzenie chęci zakupu naszego produktu lub usługi.
Może to być również inna forma reakcji np.:
Kliknij link do strony:
„Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej na temat tego produktu, kliknij poniższy link”.
Udostępnij post dalej:
„Jeżeli ten post był dla Ciebie wartościowy, udostępnij go dalej, aby pomógł większej liczbie osób”.
Odezwij się do mnie w wiadomości prywatnej:
„Jeśli te informacje są dla Ciebie interesujące i chcesz dowiedzieć się więcej, napisz do mnie śmiało na Messenger!”
Oznacz swoich znajomych w poście:
„Chcę Cię prosić o pomoc? Oznacz w komentarzu dwóch znajomych, którym te informacje mogą pomóc”.
Kochani, mam nadzieję, że ten schemat pozwoli Wam tworzyć wspaniałe i interesujące posty. Takie, które będą zwiększały zainteresowanie Waszą osobą i tym, co robicie, a tym samym zwiększą Waszą sprzedaż.
Nie byłabym sobą, gdybym nie dodała…
Zgadnijcie co?
Tak, jeżeli ten post był dla Ciebie wartościowy, udostępnij go dalej, zostaw serducho pod postem, na portalu, na którym będziesz czytał ten post.
Ściskam
Monika Budzińska