Umawianie spotkań sprzedażowych przez telefon

Umawianie spotkań sprzedażowych przez telefon

Umawianie na spotkania sprzedażowe przez telefon to było moje główne zadanie gdy pracowałem przez około rok w telemarketingu. Wykonywałem setki połączeń każdego dnia aby zaprosić ludzi na prezentacje hotelowe, na których były sprzedawane naczynia do gotowania na parze. To było dość dawno temu, bo pracowałem tam w roku 2008/2009. Szło mi dobrze, raz nawet ustaliłem rekord, 60 zaproszonych osób na prezentacje w ciągu jednego dnia pracy. Nawet dziś robi to wrażenie.

Zajmowałem się również akwizycją OFE, gdzie też musiałem najpierw umówić spotkanie z klientem przez telefon. W tym przypadku tych rozmów już wykonywałem dużo mniej niż w telemarketingu. Poza tym zajmowałem się sprzedażą bezpośrednią i miałem też krótki epizod w pośrednictwie nieruchomości. W każdym z tych przypadków, aby doszło do spotkania z klientem, to w pierwszej kolejności moim celem było umówienie spotkania sprzedażowego przez telefon. Zapomniałbym jeszcze o MLM, który poznałem w 2009 roku. Zacząłem pracować w network marketingu w sposób tradycyjny. Robiłem prezentacje stolikowe, spotykałem się w kawiarni, czy innych neutralnych miejscach. Natomiast do żadnego spotkania nie mogłoby dojść, gdybym najpierw nie umówił sobie spotkania przez telefon. Jak to wszystko zsumować, to wykonałem kilkadziesiąt tysięcy rozmów rozmów, gdzie głównym moim celem było umawianie spotkań sprzedażowych przez telefon. Na podstawie zdobytej wiedzy i doświadczenia podpowiem Ci jak to robić.

Dla kogo jest umawianie spotkań sprzedażowych przez telefon

Przede wszystkim umiejętność ta jest bardzo przydatna dla każdego kto w bezpośredni sposób pracuje z klientem zarówno biznesowym jak i klientem prywatnym. Będą to wszyscy przedstawiciele handlowi, czy też osoby zajmujące się sprzedażą bezpośrednią. Wszyscy agenci ubezpieczeniowi, osoby z branży pośrednictwa nieruchomościami. Można tak wymieniać i wymieniać. Nie zapomnijmy też o osobach, które pracują w branży MLM i robią to w sposób tradycyjny. Czy przyda się Tobie ta umiejętność? Nawet jeśli wydaje Ci się, że nie, to podejrzewam, że wskazówki które Ci przedstawię w podcaście przydadzą się i Tobie. 

Zupełnie inną kwestią jest pozyskiwanie kontaktów i numerów telefonu, do których można zadzwonić i zaprosić na spotkanie biznesowe. Napisałem artykuł, z którego dowiesz się jak stworzyć szybko swoją pierwszą listę kontaktów. Wejdź tutaj i przeczytaj skąd brać ludzi do marketingu sieciowego.

Czego dowiesz się w podcaście?

W podcaście opowiadam nie tylko o tym jak umawiać spotkania sprzedażowe przez telefon. Dowiesz się również w jakich przypadkach dobrze jest umawiać spotkania u siebie, u klienta, albo w miejscach neutralnych. Ponadto opowiadam jak przygotować się do takiej rozmowy, co warto dowiedzieć się o osobie, którą chcemy zaprosić na spotkanie i gdzie można szukać tych informacji. Wreszcie zdradzam kilka wskazówek odnośnie tego jak powinna przebiegać taka rozmowa. Jestem pewien, że większość tych wskazówek przyda się podczas każdej rozmowy handlowej nie tylko takiej, która ma na celu umówienie spotkania sprzedażowego przez telefon. Na koniec dam Ci przykład takiej rozmowy. Jeśli chcesz zagłębić się w ten temat i nauczyć się perfekcyjnie przeprowadzać rozmowę zapraszającą na spotkanie biznesowe, to zapraszam Cię do wysłuchania audycji.

Zrealizuj Swój Największy Cel

Masz wielkie plany, ale nie wiesz się właściwie za to zabrać? Połową osiągnięcia celu jest jego właściwe wyznaczenie. Druga połowa to odpowiednie podejście do realizacji tego celu. Z tego poradnika dowiesz się jak wyznaczyć cel, ale różnie jak ten cel osiągnąć.

Wpisz adres email i pobierz poradnik teraz




Marcin Gurtowski
Latest posts by Marcin Gurtowski (see all)

Marcin Gurtowski

Posiadam ponad 10 letnie doświadczenie w marketingu internetowym. Przeprowadziłem blisko 50 tys handlowych rozmów telefonicznych.

Jeden komentarz do “Umawianie spotkań sprzedażowych przez telefon

  1. Jak wiesz od 13 lat pomagam malym i srednim przedsiebiorstwom, dyrektorom sprzedazy, menadzerom, handlowcom, pracownikom marketingu sieciowego czy telemarketerom, wlasciwie wszystkim, ktorzy zajmuja sie sprzedaza, pomagam im zdobywac klientow, w szczegolnosci przez telefon, pomagam umawiac spotkania oraz z tym jak radzic sobie z obiekcjami czy jak radzic sobie z lekiem przed sprzedaza, pomagam lepiej zamykac ta sprzedaz. Pomagam lepiej prowadzic rozmowe z klientami, aby osiagnac okreslone efekty. No i mam teraz taka propozycje :  Chcialbym Tobie i Twojemu zespolowi zaproponowac szkolenie online. Szkolenie online 8-h, 4 moduly po dwie godziny, do rozlozenia w czasie na przestrzeni kilku tygodni.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Powrót do góry