6 Grudzień – Mikołaj
Grudzień to już ostatni dzwonek na działania promocyjne. Jeżeli przegapiłeś wcześniejsze ważne dni to czas najwyższy, aby już się obudzić. Przygotuj dla swoich klientów listę propozycji na mikołajkowy prezent. Pokaż swoje produkty i przedstaw tak, aby zachęcić ich do zakupu. Zaoferuj dodatkowy mikołajkowy rabat albo darmową dostawę w tym dniu.
10 Grudzień – Dzień Darmowej Dostawy
Tutaj nie trzeba zbyt wiele mówić. Jeżeli masz taką możliwość, przygotuj na swoim sklepie jednodniową ofertę darmowej dostawy. Może to będzie decyzyjny czynnik, dzięki któremu klient wrzuci produkt do koszyka i dokona transakcji?
22 Grudzień – Pierwszy Dzień Zimy
To nie tylko pierwszy dzień zimy, ale przede wszystkim moment, aby przypomnieć klientom, że to już ostatnie chwile na składanie zamówień przed świętami Bożego Narodzenia.
24, 25 i 26 Grudzień – Święta Bożego Narodzenia
Trzy magiczne dni. Wigilia i dwa Świąteczne dni. Mogłoby się wydawać, że w tym czasie wszyscy mają zakupy już za sobą, świąteczna gorączka minęła i ludzie skupiają się na spędzaniu czasu z bliskimi osobami.
Nic bardziej mylnego.
Niektóre sklepy przygotowują trzydniową Świąteczną promocję i wyjątkowe rabaty. Zrób to również Ty.
31 Grudzień – Sylwester
Święta się kończą a promocje znowu rosną w siłę. Czas przedświąteczny jest gorący, ale po świętach dalej go kontynuujemy – rozpoczynają się wielkie wyprzedaże.
Koniec roku. Można odpocząć, ale nie w branży e-commerce! Pamiętaj, że w tej branży sprzedaż trwa cały rok. Wykorzystaj swoja kreatywność i do dzieła.
Korzystając z okazji, że jutro zaczynamy święta Bożego Narodzenia, życzę Ci owocnych biznesowych działań i sukcesów w 2021 roku oraz każdym kolejnym. Nie rezygnuj z siebie, rozwijaj się, twórz i działaj. Aby efekty przerosły Twoje oczekiwania.
Jeżeli doczytałeś do końca ten artykuł zostaw komentarz w opisie o treści: „WESOŁYCH ŚWIĄT”.
Ściskam
Monika Budzińska
Zaden biznes nie moze sobie pozwolic na zignorowanie najwazniejszych dni w roku jak Swieta Bozego Narodzenia czy Wielkanoc! Chcac nie chcac, w okolicach tych Swiat wyniki sprzedazowe bija rekordy. Warto jednak wykorzystac tez te “mniejsze” swieta, ktore rowniez stanowia okazje do zwiekszenia sprzedazy. Na potrzeby tych dni firmy moga tworzyc odpowiedni content majacy na celu kreowanie wizerunku marki oraz dotarcie do tych uzytkownikow, na ktorych najbardziej im zalezy. Niektore nietypowe dni moga byc doskonala okazja do stworzenia tresci, ktore jeszcze na dlugo zapamietaja Twoi odbiorcy! Aby Ci to ulatwic, powyzej przedstawiamy liste dat wszystkich Swiat i nietypowych dni w 2020! Z punktu widzenia kazdego marketera istotne bedzie poznanie cech i zachowan wyrozniajacych Twoich klientow. Dowiedz sie co obecnie lubia Twoi odbiorcy i jakie tematy sa dla nich na tak zwanym topie. Przeanalizuj przeslanki i trendy aby wstepnie ustalic jak przyciagnac Twoich potencjalnych klientow w kolejnym roku. Wspomoz sie niezbednymi narzedziami, takimi jak Google Analytics czy Facebook Audience Insights. Przeanalizowanie calej sciezki zakupowej klienta moze byc nie lada wyzwaniem, zwlaszcza, ze tak jak podaje Hubspot, era lejka sprzedazowego powoli sie nie sprawdza. Kupujacy nie dzialaja bowiem juz na tyle przewidywalnie jak wczesniej. Podejmujac decyzje o zakupie wspieraja sie wieloma zrodlami, na swojej sciezce korzystaja z kilku kanalow, a ostateczna decyzje o zakupie podejmuja dopiero po X-krotnym kontakcie z Twoja marka.
To bardzo cenne, słowa. Dziękuję za tak obszerny komentarz i cenne wskazówki.
Pozdrawiam serdecznie
Monika Budzińska