Czy to fakty czy Twoje przekonania o network marketingu?

Czy to fakty czy Twoje przekonania o network marketingu?

Co nami kieruje przy komentowaniu różnych tematów? Fakty czy nasze przekonania?

Zacznę od krótkiego wyjaśnienia czym jest jedno i drugie.

Fakt to zaistniały stan rzeczy, a w rozumieniu potocznym wydarzenie, które miało miejsce w określonym miejscu i czasie (Wikipedia).

Przekonanie to sąd, zdanie oparte na przeświadczeniu o prawdziwości, słuszności czegoś (Wikipedia).

Czy zauważyłeś różnicę?

Czasami mam wrażenie, że z dużą łatwością korzystamy z tych drugich. Ustalenie faktów wymaga wbrew pozorom dużego wysiłku i dlatego uparcie potrafimy przekonywać kogoś o naszych przekonaniach, że coś jest „białe”, kiedy fakty pokazują, że nie jest.

 

Fakty

Bardzo wiele mitów i usłyszanych „prawd” można usłyszeć o network marketingu.

Słyszałeś już może takie?

„To piramida finansowa”. „To wyzyskiwacze”. „Tam zarabia tylko „góra”. „To ściema”. „Ja się do tego nie nadaję”. „Nikogo nie będę naciągał”. „To jest za drogie”… I tak dalej i tak dalej.

Nie. Nie będę nikogo przekonywać.

Jak pracowałam w ubezpieczeniach wiele osób kpiło, że to ściema: „Firma pobiera składki a ja z tego nic nie mam”.

To rozumiem, że wolisz, żeby coś Ci się stało abyś mógł coś “zyskać”, tak?

I wiecie co w tym absurdzie jest najdziwniejsze?

W każdym ale to w każdym przypadku, osoby, które najwięcej miały uwag podczas zawierania umowy, najszybciej upominały się o odszkodowanie, szczególnie po śmierci współmałżonka.

Czy zauważyłeś, że w network marketingu jest podobnie? Na początku znajomi potrafią się od Ciebie odwrócić, żeby potem, gdy odniesiesz sukces stać w Twoim cieniu i czerpać, bez słowa skruchy.

A każdy ma taki sam start, takie same możliwości. Tylko determinację inną.

Dlaczego? Bo to wymaga ogromnej pracy nie nad znajomymi, nie przy dystrybucji, tylko pracy nad samym sobą.

Tak, network marketing jest przede wszystkim pracą nad samym sobą?

Prośba

Mam do Ciebie ogromną prośbę!

Bez względu na branżę w jakiej pracujesz, proszę Cię, pochyl się nad lekturą na temat network marketingu zanim kogoś osądzisz. Bo już wiesz, że jeżeli nie opierasz się na faktach to po prostu osądzasz i to w sposób krzywdzący. Masz tego świadomość?

Przekonania potrafią złamać nie jedną osobę, a głównie Ciebie samego.

Pozornie chcesz zabłysnąć wiedzą wypowiadając przekonania a przy okazji możesz mocno zranić i to przy użyciu fałszywych informacji.

Szanuj, a będziesz szanowany.

Co mogę Ci polecić?

Kilka książek, które mogą Ci się przydać w niejednej branży.

Pytanie tylko, czy jesteś gotów opierać się na faktach czy nadal wygodniej jest Tobie mówić, co ślina na język przyniesie?

Jednocześnie kłaniam się w pas wszystkim tym, który wytrwali w swoim postanowieniu i postawili na rozwój osobisty. Są liderami i pomagają innym pokonać obawy oraz ich przekonania. Czemu wspomniałam o rozwoju?

Bez Twojego postanowienia, że chcesz się rozwijać na pewno nie wytrwasz w network marketingu. A nawet ośmielę się napisać, że w żadnej innej pracy nie osiągniesz więcej niż to co masz obecnie.

Mogę Cię jednak zapewnić, że każdy, kto w siebie inwestuje, będzie zarabiać coraz więcej. I to jest fakt a nie przekonanie.

A konkretnie co czytać?

Poniższe książki polecam szczególnie dla tych osób, które chcą być lub już są w jakimkolwiek network marketingu.

Jak szukałam tego właściwego dla siebie, miałam problem ze znalezieniem konkretnych pozycji książkowych, ponieważ nie każda ma w tytule network marketing.

Zatem, co mogę Ci polecić?

Bądź PRO

bądż pro

Powiedziałabym, że jest to swojego rodzaju podstawa, aby zacząć pracę w network marketingu.

Napisał ją człowiek, który jest praktykiem tego biznesu i też słyszał różnego rodzaju komentarze oparte na przekonaniach innych osób, które nawet nie znały tej branży.

Nie wiesz, kim jest Erick Worre? Zachęcam Cię do przeczytania tej lub innych książek autora.

Bogaty ojciec, biedny ojciec

Jednym z najsławniejszych, w skali światowej, autorów piszących książki o network marketingu jest Robert Kiyosaki.

Jest przede wszystkim biznesmenem i jednym z najpopularniejszych amerykańskich praktyków. Nie raz usłyszałam zdanie: „Wychowałam się na Kiyosaki”. W wielu książkach, które napisał możesz przeczytać o tym jak oszczędzać, jak motywować i najogólniej mówiąc, jak prowadzić skuteczny biznes. Jego bestsellery to również  „Szkoła Biznesu”, „Kwadrant przepływu pieniędzy”, „Biznes XXI wieku” i jedna z najnowszych pozycji „FAKE”

MLM – Profesjonalny Marketing Sieciowy

mlm-profesjonalny marketing sieciowy

Paweł Lenar, trener marketingu sieciowego, przedsiębiorca i twórca pozycji odnoszących się do praktycznych kwestii network marketingu.

Autor skupia się na postawach ludzi dążących do sukcesu. Wskazuje w jaki sposób można zyskać odpowiednią ilość pieniędzy bez poświęcania temu całego swojego czasu ale również podkreśla, jak ważne jest poświęcenie czasu na swoje pasje.

Shakeout

shakeout

Niektórzy określają Edwarda Ludbrooka mistrzem network marketingu.

Jego książki o network marketingu: „Shakeout”, „100% Sukcesu” czy „Trener Marketingu Sieciowego” trafiły na listy bestsellerów.

Ta ostatnia jest praktycznym poradnikiem dla osób, które działają już w marketingu wielopoziomowym i chcą skutecznie zwiększyć swoje grupy liderów.

Nie tłumacz się, działaj! Odkryj moc samodyscypliny

W swojej książce „Nie tłumacz się, działaj! Odkryj moc samodyscypliny” Brian Tracy porusza istotny temat jakim jest niewykorzystywanie przez wiele osób swoich możliwości.

Autor krytykuje wszelkie wymówki stosowane przez ludzi, aby nie robić niczego produktywnego i pomaga poradzić sobie z nimi. Dzięki temu bezproduktywne marnowanie czasu powinno zmienić się w pełne wykorzystywanie swojego życia i osiąganie dzięki temu sukcesu osobistego.

Jak osiągnąć sukces

jak osiągnąć sukces

Szukasz skutecznych narzędzi do jednego z najistotniejszych etapów pracy w network marketingu, jakim jest rekrutacja?

Polecam książkę „Jak osiągnąć sukces” autorstwa Daniela Kubacha. Autor skupił się na najważniejszych punktach poruszanego problemu i udziela bezpośrednich porad i wskazówek.

MLM Marketing wielopoziomowy

mlm marketing wielopoziomowy

Innym autorem godnym polecenia jest John Kalench. Bardzo interesującą propozycją jest jego dzieło „MLM – Marketing wielopoziomowy”.

Jest to typowa książka zawierająca liczne wskazówki dla osób prowadzących biznes w network marketingu. Bardzo dobra pozycja do przeczytania niezależnie od stażu i doświadczenia w marketingu wielopoziomowym. Rzetelne i praktyczne informacje przedstawione w bardzo zrozumiałej formie.

Myśl i bogać się

mysl i bogac sie

Odnosząc się do korzeni pozycji wpływających na sukces osobisty nie można pominąć również książki Napoleona Hilla, który jest jednym z prekursorów tego typu dzieł.

Stworzył on bestsellerową pozycję pod tytułem „Myśl i bogać się. Jak zrealizować ambicje i osiągnąć sukces”.

Co ciekawe książka ta została wydana jeszcze przed wybuchem II wojny światowej. Od tego czasu nie straciła na aktualności. Wskazówki w niej zawarte możemy z powodzeniem stosować także w dzisiejszych czasach.

Ufam, że któraś z wymienionych książek zainspiruje Cię na tyle, abyś mógł skutecznie rozwijać swój biznes i ponad wszystko opierać się na faktach.

Ściskam

Monika

poradnik Monika Budzińska

Jak W 30 Dni Zarobiłam W Internecie?

Poznaj mój case study, z którego dowiesz się jak krok po kroku zarobiłam w 30 dni pierwsze pieniądze w Internecie. 

Wpisz adres email i pobierz poradnik teraz




Monika Budzińska

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Powrót do góry