- Przedstaw się z Imienia i Nazwiska i powiedz kim jesteś?
Użyj nazwy, która jest powszechnie znana, z którą można się łatwo utożsamić.
Przykład:
Nazywam się Monika Budzińska. Jestem Liderem w network marketingu.
- Czym się zajmujesz i/lub jakie „problemy” rozwiązujesz?
Nie każdy wie, co oznacza słowo „lider” w Twoim network marketingu. Może to być zupełnie inny rodzaj otrzymanego awansu niż w firmie powszechnie uważanej za konkurencję.
Twoja szansa polega na pokazaniu w czym się specjalizujesz.
Przykład:
Dostarczam gotowy model biznesowy i tworzę skuteczne grupy sprzedażowe.
- Dla kogo to robisz?
Odpowiedz na to pytanie mając na myśli swojego idealnego klienta.
Przykład:
Współpracuję z ludźmi otwartymi na możliwość zarabiania przez Internet.
- Dlaczego to robisz?
W tym miejscu pokazujesz rozmówcy dlaczego miałby wybrać właśnie Ciebie.
Przykład:
Aby czuli się bezpiecznie bez obawy o utratę pracy.
- W jaki sposób to robisz?
Warto tu zwrócić uwagę na to, co jest dla nas ważne, co sobie niezwykle cenimy lub z czego jesteśmy dumni.
Przykład:
Osoby, które mi zaufały bardzo szybko realizują swoje cele.
Jak to może wyglądać w całości?
Nazywam się Monika Budzińska, jestem liderem w network marketingu. Pomagam ludziom skutecznie zarabiać pieniądze przez Internet poprzez gotowy model biznesowy. Wszystko po to, aby te osoby czuły się bezpiecznie i nie bały się o utratę pracy. Dzięki czemu bardzo szybko osiągają swoje założenia.
Podsumowując:
Elevator Pitch powinien:
- być krótki, jasny, konkretny,
- mówić językiem korzyści i emocji
Dla kontrastu pokarzę Ci, jak inaczej mógłbyś się przedstawić:
Jestem network marketerem. Pracuję przez Internet.
Sam oceń, jak chcesz zarządzać swoim wizerunkiem?